Drzemki

26 listopada 2012

Drzemki Drzemki w ciągu dnia są bardzo istotne dla osób intensywnie pracujących umysłowo i fizycznie, dla małych dzieci, osób starszych i dla nastolatków spędzających długie godziny na nauce. Naukowcy twierdzą że wystarczy 15-20 minut intensywnej drzemki aby odzyskać na nowo siły witalne i zregenerować nie tylko umysł ale i ciało. Najlepiej by drzemka taka odbywała się w łóżku a nie w pociągu czy autobusie, bo im spokojniejsze otoczenie tym lepiej odpoczniemy. Taka krótka chwila odpoczynku pozwala na lepiej wydajna pracę dlatego japończycy zastanawiają się czy nie pozwolić swoim pracownikom na tego typu odpoczynek podczas pracy. Lepiej żeby pracownik miał 20 minut na drzemkę niż by zasypiał już od godziny 11 nad klawiatura czy dokumentami. Taka chwila odpoczynku nie zakłóca w niczym snu nocnego, choć jeśli trwa ponad godzinę to powoduje ospałość, zniechęcenie do pracy i rzeczywiście może powodować problemy z zaśnięciem wieczorem. Dlatego złota zasada brzmi krótko ale intensywnie! Problem mają jedynie osoby które nie potrafią zasnąć w dzień choćby bardzo się starały ale wtedy najczęściej są to ludzie dość wcześnie kładący się spać.

Jak nie zasnąć

25 listopada 2012

Jak nie zasnąć To zagadnienie jest skierowane do osób poszukujących sił do przezwyciężenia snu. Różne sytuacje w życiu zmuszają nas do takich działań, jutrzejszy egzamin, ważny projekt do skończenia, opieka nad chorą osobą, nocny wyjazd w trasę. Jeśli już próbujemy nie spać to szukajmy jak najskuteczniejszych ale zarazem bezpiecznych środków. Ze względu bezpieczeństwa odpadają wszystkie niedozwolone dopalacze i narkotyki bo one nie rozwiążą naszych problemów. Możemy spróbować tradycyjnej i zawsze zachwalanej kawy, która postawia na nogi niejednego śpiocha. Ważne tylko by nie była to kawa z mlekiem i niezbyt słodka bo wtedy efekt będzie przeciwny. Można także wypróbować wzięcie zimnego prysznica, który pobudza i orzeźwia. Kolejny sposób to napoje energetyzujące i pobudzające, zawierają podobnie jak kawa wysokie stężenie kofeiny która osłabia senność. Dla kierowców niezłym rozwiązaniem są specjalne alarmy zakładane na ucho które reagują na zmianę kąta nachylenia głowy, gdy zasypiającemu kierowcy opada głowa z urządzenia wydobywa się dźwięk który obudziłby każdego. Ale chyba najlepiej się przed taką planowaną bezsenną nocą dobrze wyspać i próbować kilku sposobów na przemian.

Analiza uzależnionego

22 listopada 2012

Czynników prowadzących do stanu nałogu jest wiele. Bardzo ważna jest łatwość dostępu – im łatwiejszy dostęp, tym szybciej przychodzi uzależnienie. Dzisiejszy człowiek jest istotą wygodną. Jeśli dojście do pewnej rzeczy jest dla niego zbyt kłopotliwe, daje sobie z tym spokój. Natomiast samo uzależnienie jest sygnałem o jakichś brakach w życiu. Relacje międzyludzkie nie przynoszą mu satysfakcji. Czegoś człowiekowi brakuje, choć zazwyczaj sam nie jest pewien, czego. Łatwo się denerwuje, życie przynosi mu głównie frustracje, ciążą mu często wyolbrzymiane kompleksy. Dodać do tego niską samodyscyplinę psychofizyczną dnia codziennego i już mamy gotowy model potencjalnej ofiary Internetu – jest on bowiem łatwo dostępną formą wielofunkcyjnej rozrywki. Proste, spokojne, bezproblemowe rozładowanie problemów. I to w zaciszu własnego domowego kąta, gdzie nikt niechciany nie zaglądnie. Rozmagnesowanie napięcia w zasięgu myszki, we własnych czterech ścianach, tanie, łatwe w użyciu. Podczas jego użytkowania rzeczywiste problemy miękną, tracą ważność, ich ranga spada z każdym wpisaniem nowego adresu WWW.

Ukryj coś makijażem

21 listopada 2012

Nie każda z nas wierzy, że korektory naprawdę maskują, lecz nie zawsze pamiętamy, że podstawą dobrze wykonanego makijażu jest piękna cera. Skóra powinna być idealnie gładka i rozświetlona, przygotuj ja dokładnie korektorem, w drogeriach są dostępne preparaty w różnych kolorach. Niebieski wybieramy gdy chcemy zamaskować zaczerwienienia, biały rozświetla jasną cerę natomiast morelowy ciemną, różowy ożywia skórę poszarzałą. Dopiero na korektor nakładamy podkład a na podkład puder transparentny. Piękna skóra daje idealny podkład do nałożenia różu i cieni do powiek, efekt będzie gwarantowany a ty zadowolona z e swojego wyglądu. Pamiętaj jednak by na nocne tańce nie nakładać cieni pudrowych lub sypkich one często opadają z powiek, warto zainwestować w cienie tego typu lecz wodoodporne, masz wtedy pewność, ze kosmetyk pozostanie na powiekach odpowiednio długo. Uważaj na perłowe pudry i cienie do powiek gdyż one uwydatniają zmarszczki i niedoskonałości cery. Odpowiednie kolory cieni do powiek to te zimne, które nie odbijają światła.